Veelgestelde vragen - Na de reis
Vanzelfsprekend doen wij er alles aan om onze reizen tot volle tevredenheid uit te voeren. Mocht je tijdens je reis een onvolkomenheid constateren dan kun je de volgende stappen ondernemen:
1) Je kunt de klacht het beste tijdens de reis met jouw reisbegeleiding bespreken. Zo kan er tijdig, direct en ter plekke een oplossing gevonden worden.
2) Als de klacht door de reisbegeleiding niet naar tevredenheid wordt opgelost, verzoeken wij je direct contact op te nemen met ons noodnummer. Wij staan 24 uur per dag voor je klaar!
3) Mocht de klacht zowel door onze begeleider als via ons noodnummer niet naar wens zijn opgelost, neem dan contact met ons op via 0182 - 587 053 of via info@autitravel.nl
Je kunt ook het klachtenformulier invullen.
Deze kun je binnen twee maanden na terugkomst van jouw vakantie indienen, omdat de klacht anders niet meer in behandeling genomen kan worden. Zie artikel 12 van de ANVR Reizigersvoorwaarden.
Wij hopen natuurlijk dat jij een geweldige vakantie gehad hebt en zijn erg benieuwd hoe jij de vakantie hebt ervaren. Daarom ontvang je 48 uur na thuiskomt krijg je het "welkom thuis enquêteformulier" in je mailbox. In dit formulier kun je de reis beoordelen en toekomstige wensen kenbaar maken. Ook kun je een leuke beoordeling achterlaten, zodat wij op de website andere reizigers kunnen informeren over hoe leuk jouw reis is geweest!
Het kan natuurlijk gebeuren dat je iets vergeten bent of bent verloren. Het is dan belangrijk dat je dat aangeeft bij ons. Wij kunnen dan zowel navraag doen bij de accommodatie als bij de begeleiding. Bij gevonden voorwerpen is het zo dat de begeleiding het aan ons geeft en wij het opsturen naar de reiziger. Zo krijg jij die ene verloren sok weer terug in je la.